Dimarts passat, Nyon va acollir el primer dels múltiples sortejos de competicions europees que se succeeixen al llarg de la temporada. Els tres equips andorrans que enguany emprendran l’aventura per Europa, Inter Escaldes (Lliga de Campions) i Atlètic Escaldes i FC Santa Coloma (Lliga Conferència) van conèixer els seu rivals de la primera eliminatòria i els potencials encreuaments de la segona ronda i avui, ja tenen els horaris confirmats. Si bé inicialment el sorteig va dictar que els tres clubs del Principat jugarien la tornada a casa, aquesta coincidència ha provocat que s’hagi invertit l’ordre de l’aparellament de l’Inter Escaldes, que arrencarà com a local. I ho farà, com l’Atlètic i l’FC, a l’Estadi Nacional, ja que l’Estadi de la FAF a Encamp encara no estarà disponible a causa del canvi de la gespa. I és que Andorra sempre és casa del món groundhopper català quan l'estiu ens deixa cruelment sense futbol de competició. Inter - Velez Mostar. 2024. L’Inter Escaldes serà el r...
La tasca era complicada: igualar, com a mínim, el 3-0 desfavorable de diumenge passat a Galícia. El Badalona afrontava la cita d’aquest migdia contra el Compos amb un missatge clar: sí que es podia. I s’ha quedat a no res de fer-ho possible. Final cruel per als escapolats, que han fet el 95% del que calia: el 5% que ha fallat, decisiu, ha estat fer el tercer gol per forçar una pròrroga que, per mèrits, els de Mikel Azparren haurien d’haver jugat. Perquè el partit, des del primer minut, ha estat un monòleg d’un Badalona ambiciós, que malgrat la calor ha estat percudint acció rere acció amb un clar objectiu: batre el porter visitant Cobo. Els gallecs, molt defensius i gairebé desapareguts en atac, han mirat de gestionar la renda que es van guanyar fa sis dies al Vero Boquete de Santiago. Una renda que al final ha estat decisiva per celebrar el quart ascens a Segona B / Segona RFEF del Compos d’ençà que es va refundar fa 20 anys. Com dèiem, el partit ha estat un monòleg del Badalona. El...